Gmail a domainjével
Google Workspace Business Standard
A Google Workspace Business Standard (korábban G Suite Business) egy irodai programcsomag olyan alkalmazásokkal, amelyek megkönnyítik a vállalat munkáját. 2 TB hely minden felhasználó számára a Google Drive-on, megosztott meghajtó a csapat számára, valamint a Google Meet-találkozók rendezésének lehetősége 150 fő számára - ezek csak néhány előnye azoknak, amelyeket a Google Workspace a szervezete számára nyújt.
Válasszon csomagot
Gmail postafiók a cég számára
Videótalálkozók 150 fő részére
Videótalálkozók felvételei a Google Drive-on
2 TB a Google Drive-on
Google Currents
Adatkeresés a szervezeten belül
Biztonság és kezelés
Részletes leírás
Google Workspace - az új G Suite cégeknek
A Google Workspace Business Standard segítségével a Gmail, a Google Meet, a Google Chat, a Naptár, a Google Drive, a Dokumentumok, a Táblázatok, a Diák, az Űrlapok, a Webhelyek, a Google Keep és a Currents szolgáltatásokat kapja meg. Ezen alkalmazások közötti teljes adatintegráció lehetővé teszi, hogy a feladatokra koncentráljon, nem pedig azok kezelésére.
Saját domainű Gmail postafiól vállalkozások számára
Adja meg szervezetének professzionális e-mail címét a cég nevével. Felejtse el az ingyenes e-mail szolgáltatásokat. Felejtsen el hamis e-mailek formájában történő reklámozást, spamet és adathalász kísérleteket. Így biztosítani fogja alkalmazottai és az egész vállalat biztonságát.
Távoli munka a Google Workspace-szel
A Google Workspace a Dokumentumok, Táblázatok vagy Diák alkalmazásban más kiterjesztésű fájlokat is támogat (pl. .docx vagy .xlsx az Office 365-ből). Ez megkönnyíti a kívülről származó fájlokkal való munkát anélkül, hogy megváltoztatná a belső formázást. És minden fájlt minden alkalmazott elhelyezhet a saját, 2 TB kapacitású Google Drive-on (minden felhasználó számára), vagy egy megosztott megosztott meghajtón, amely mindenki számára elérhető lesz a csapatban. 2 TB adat több mint félmillió MP4 formátumban rögzített dalnak, vagy negyedmillió 24 megapixeles felbontású fényképnek felel meg. Lenyűgöző, igaz?
Olcsóbban szeretné megvásárolni a Google Workspace-et?
8255,00 Ft
bruttó első hónapra (27% ÁFA-t tartalmaz)
Ár forintban az elejétől a végéig, rejtett költségek nélkül
Kényelmes elektronikus fizetés
Hozzáférés az alkalmazáshoz közvetlenül fizetés után
Gmail postafiók a cég számára
Videótalálkozók 150 fő részére
Videótalálkozók felvételei a Google Drive-on
2 TB a Google Drive-on
Google Currents
Adatkeresés a szervezeten belül
Biztonság és kezelés
Részletes leírás
Részletes leírás
Google Workspace - az új G Suite cégeknek
A Google Workspace Business Standard segítségével a Gmail, a Google Meet, a Google Chat, a Naptár, a Google Drive, a Dokumentumok, a Táblázatok, a Diák, az Űrlapok, a Webhelyek, a Google Keep és a Currents szolgáltatásokat kapja meg. Ezen alkalmazások közötti teljes adatintegráció lehetővé teszi, hogy a feladatokra koncentráljon, nem pedig azok kezelésére.
Saját domainű Gmail postafiól vállalkozások számára
Adja meg szervezetének professzionális e-mail címét a cég nevével. Felejtse el az ingyenes e-mail szolgáltatásokat. Felejtsen el hamis e-mailek formájában történő reklámozást, spamet és adathalász kísérleteket. Így biztosítani fogja alkalmazottai és az egész vállalat biztonságát.
Távoli munka a Google Workspace-szel
A Google Workspace a Dokumentumok, Táblázatok vagy Diák alkalmazásban más kiterjesztésű fájlokat is támogat (pl. .docx vagy .xlsx az Office 365-ből). Ez megkönnyíti a kívülről származó fájlokkal való munkát anélkül, hogy megváltoztatná a belső formázást. És minden fájlt minden alkalmazott elhelyezhet a saját, 2 TB kapacitású Google Drive-on (minden felhasználó számára), vagy egy megosztott megosztott meghajtón, amely mindenki számára elérhető lesz a csapatban. 2 TB adat több mint félmillió MP4 formátumban rögzített dalnak, vagy negyedmillió 24 megapixeles felbontású fényképnek felel meg. Lenyűgöző, igaz?
Termék-összehasonlítás
Paraméterek
Google Workspace Business Starter
Google Workspace Standard
Google Workspace Business Plus
Ár 27% ÁFA-t tartalmaz / hónap
Gmail postafiók
Gmail a saját domainjében
Fejlett védelem az adathalászat és a spam ellen
Nincs hirdetés
Gmail postafiók a saját domainjében
Google Eszközök
Irodai csomag
Google Dokumentumok, Táblázatok, Diák, Űrlapok, Naptár
Google Currents
Felhőkeresés
Irodai csomag
Dokumentumok, Táblázatok, Diák, Űrlapok, Naptár
Felhőtér
Google Drive
Fájlok szerkesztése és megosztása a felhőben
Az Office 365 fájlok elfogadása
Megosztott meghajtók
Kommunikáció
Google csevegés
Google Meet
A Google Drive-ba mentett értekezlet-felvételek
Jelenlét ellenőrzése a Google Meet szolgáltatásban
Biztonság és menedzsment
Kétlépcsős azonosítás
Speciális védelmi program
Végpontkezelés
Google Vault
adattárolás, archiválás és visszakeresés
Hasonló termékek
Hasonló termékek
Kérdések és válaszok
Kérdések és válaszok
Miben különbözik a G Suite az ingyenes Google alkalmazásoktól?
G Suite Basic vs Business - miben különböznek a csomagok?
Létrehozhatok alias-okat a G Suite alkalmazásban?
Vásárolhatok kiválasztott G Suite alkalmazásokat?
Google Workspace Business Standard
Biztonságos Gmail postafiók az e-mail címmel egy üzleti domainben
A Google Workspace teljesen biztonságos és integrált szolgáltatást nyújt a Google Naptár Gmail-levelezéssel, a saját domainjében található címmel. Használja a jól ismert és elismert Gmailt, amely garantálja a magas szintű biztonságot és a szolgáltatások elérhetőségét 99,99%-os szinten. Ugyanakkor mutassa meg ügyfeleinek magas szakmai színvonalát a vállalkozásához kapcsolódó domainnel rendelkező e-maileknek köszönhetően.
Videóértekezletek 150 résztvevő számára + felvétel
Hozzon létre olyan találkozókat és videokonferenciákat, amelyeken akár 150 kolléga vagy ügyfél is részt vehet. Készítsen online termékbemutatókat, oldja meg a problémákat és folytasson üzleti tárgyalásokat. Ugyanakkor rögzítsen fontos találkozókat, hogy később visszatérhessen hozzájuk, vagy továbbadhassa azokat azoknak, akik nem tudnak részt venni a videokonferencián. Ne aggódjon a kapcsolat minősége miatt, mert a Google Meet garantálja az audio/video átvitel nagyon jó minőségét videohívása során.
2 TB felhőalapú tárhely minden felhasználó számára
Használja a nagyon tágas és biztonságos helyet a szerződések, fájlok, adatbázisok és vállalati dokumentumok tárolásához - Google Drive. A Google Drive-nak köszönhetően minden munkatárs legfeljebb 2 TB felhőterületet kap, ami a Google fejlett biztonsági rendszereinek köszönhetően garantálja a felhőben tárolt adatok bizalmas kezelését és a GDPR követelményeinek való megfelelést.
Biztonsági és irányítási mechanizmusok
A Google világos és intuitív panelt biztosít felhasználóinak a Google Workspace szolgáltatás kezelésére a szervezetükben. A Google adminisztrációs panelnek köszönhetően a szervezet rendszergazdái nemcsak és egyszerűen kezelhetik a Google Workspace Package szolgáltatások és eszközök működését, hanem a vállalat biztonságát is.
Nagyobb részvétel és információáramlás a Currents szolgáltatásban
A Currents egy nyílt környezet, ahol az alkalmazottak információkat oszthatnak meg és mindent megbeszélhetnek a szervezetével kapcsolatban. A közösségi portálra hasonlító felületnek köszönhetően tökéletes helyet teremt az alkalmazottak bevonására a vállalat életébe.
Belső adatok a Cloud Search szolgáltatásban
A Cloud Search kereső a Workspace szolgáltatásban segít a relevánsabb információk gyorsabb megtalálásában és a munka megszervezésében a nap folyamán. A Business Standard csomagban az adatkereső csak a szervezeten belül működik, megkönnyítve a dokumentumok, mellékletek, események stb. megkeresését.